zaterdag 29 oktober 2016

Verjaardag Maxim

Een superdag vandaag,
vol spanning en plezier want Maxim wordt 4!
Tijd voor leuke spelletjes,een lekker traktaat 
en de kaarsjes op de taart!



 Verjaardagskroon knutselen:kleuren,knippen...



 Zie mij hier nu eens staan, 
met mijn mooie verjaardagskroon & verjaardagsshort aan!


 Lekkere egeltjes maken: 

ik help elk vriendje uit mijn klas met veel plezier, 
kijk eens hier...

  







 Na al dat helpen... is het tijd voor het leuke spookjesspel!




Een spel met de parachute... joehoe! 
Omhoog en omlaag,niet te snel en niet te traag...





Fier op  de lekkere traktatie... kies er maar eentje uit!




 Mmmmmmm lekker!



 Eventjes denken... wat heb ik allemaal gekozen uit de verjaardagskoffer? 
Ik schrijf het op in mijn verjaardagsboek!


Er was ook een groot vuurwerk op mijn feest:
 ik ben nog nooit zo verwend geweest!


 kaarsjes,kaarsjes op de taart,
blaas nu,blaas nu maar ! 




 Cadeautjestijd!!!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten