dinsdag 15 november 2016

Grootouderfeest deel 1

De kop is er af.

Het eerste deel van het grootouderfeest is voorbij en als ik afga op de tevreden, lachende gezichten 
en commentaren in de klas, mogen we spreken van een succes.

Zowel de grootouders, de kleuters als hun juffen hebben met volle teugen genoten.
De foto's hou ik nog eventjes achter omdat morgen deel 2 nog komt voor de andere grootouders...

MAAR..... ik heb een vraagje.

Zoals jullie wellicht wel ergens tussendoor hebben gezien, was juf Els fotografe van dienst en 
was ikzelf 'oma Bos'.

Dit brengt natuurlijk consequenties mee nl. de kleuters van de 2e kleuterklas,
staan niet op de foto terwijl ze dansen.  

Vandaar mijn oproepje. Heel wat grootouders namen ook foto's.  

Willen jullie vragen om de foto's van de 2e kleuterklas door te mailen naar mij aub
zo kunnen wij ook onze kleuters even bewonderen.
Wij zouden jullie eeuwig dankbaar zijn.
Mailen kan naar hanna.uittenhove@scholengruuthuse.net    
Zo zorg ik dat ze bij de rest van de foto's komen.

Mvg, juf Els en juf Hanna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten