woensdag 30 november 2016

Sinterklaas is ons niet vergeten!!

Groot nieuws! 
We kregen een video-boodschap van de Sint!
Enkele kleuters maakten vorige week bij mij al prachtige tekeningen voor Sinterklaas.

Er zaten echte pareltjes tussen! Juf Hanna was heel erg trots op alle mooie resultaten!     
           

                           
     
Ik weet dat Sint mee is met zijn tijd en als ik een foto neem van de tekening 
en die naar hem verstuur, beantwoordt hij die met een video-boodschap.


Vandaag testten juf Els en juf Ellen (interim)  dit uit met de tekeningen en ze hadden geluk.  

Blijkbaar zat Sint net achter zijn computer want nog geen 10 min. later kregen ze al een mail 
terug.Natuurlijk ging iedereen daarna onmiddellijk aan de slag en tekende iets voor de Sint.

We bekijken de video-boodschappen morgen samen in de klas... maar voor wie echt niet meer kan wachten, vind je ze hier. Veel plezier!

Klik op de link onder de foto om naar de pagina met video-boodschappen te gaan, 
ze staan in deze volgorde:


- Lisa
- Mona
- Kobe
- Arno
- Mattice
- Zoé
- Thibaut 
- Lily
- Fran
- Maxim
- Jasper
- Wout


Kijk samen, geniet en zie hoe je kleuter glundert bij het zien 
van zijn/haar persoonlijke boodschap van de Sint.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Juf Hanna, zijn er van de overige 4 kindjes ook Videoboodschappen van Sinterklaas? Ik weet nu niet meer of Zoé er die dag was of niet... Maar ik wou het eens checken. Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Eveline,

    Ja hoor, ik was haar naam vergeten in het lijstje! Sorry!

    1 van de tekeningen is van Zoé, volgens mij het Sinterklaasje net voor de tekening van Thibaut.

    Ik was ziek die week, er was een interim, dus ben niet 100% op de hoogte, op sommige tekeningen vond ik helaas geen naam terug.

    Groetjes en fijn weekend!

    Hanna

    BeantwoordenVerwijderen