maandag 21 november 2016

Verjaardag Stig!


Proficiat Stig met je 4e verjaardag!







Joepie, vandaag is het mijn feest in de klas! Ik ben zoooooo blij! 
Ik kreeg al een mooie kroon van mijn mama & papa...ik ben heel fier!


Mijn verjaardag plannen,kiezen tussen de kaartjes met activiteiten... niet gemakkelijk!


 Een mooie visjeskroon knutselen,kijk eens wat ik al kan...




Tijd voor een spelletje met de parachute! We hebben veel plezier! 



Snoepjes,smarties,marshmallows... we maken iets lekkers!


 Het is een muisje, piep piep piep! 




Een feestje in de klas? Jullie krijgen van mij allemaal een mooi feesthoedje op!
We maken samen een gekke klasfoto! SMILE!


Ook Pompom krijgt een leuk feesthoedje... hij is er ook graag bij op mijn verjaardagsfeest! 


 Ik blaas 4 bellen,want ik ben 4!


Nog even mijn verjaardagsboekje invullen...


 en dan is het cadeautjestijd! 











Bedankt voor de SUPERLEUKE verjaardag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten